Menu

FAQ - często zadawane pytania

INFORMACJE OGÓLNE

Kto może dokonać rejestracji w serwisie InnComm?

  • Założenie konta w naszym serwisie jest możliwe tylko dla osób prowadzących działalność gospodarczą, posiadającą aktywny numer NIP.
  • Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji podmiotów pod kątem działalności serwisowej, handlowej.
  • Po dokonaniu rejestracji w witrynie należy poczekać na weryfikację przez naszego pracownika. Po aktywacji konta dostaniesz od nas maila z informacją, że możesz już korzystać z serwisu. Potwierdzenie rejestracji odbywa się w dni robocze w godzinach pracy BOK.

 

Czy konto w serwisie wiąże się z opłatami?

  • Założenie i korzystanie z konta w naszym serwisie jest całkowicie bezpłatne.

 

Jakie korzyści daje współpraca z hurtownią części do urządzeń GSM w InnComm?

  • Szeroka oferta produktów większości wiodących producentów obecnych na rynku.
  • Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym PUNKTOMANIA+.
  • Kupony rabatowe na części GSM dla wszystkich w zależności od wartości produktów dodanych do koszyka, szczegóły na stronie https://www.inncomm.pl/nielimitowane-kupony.html
  • Profesjonalna obsługa Klienta.
  • Atrakcyjne warunki współpracy.
  • Darmowe dostawy dla wszystkich klientów na zamówienia o wartości powyżej 300 zł.
  • Możliwość kredytu kupieckiego dla zweryfikowanych Klientów.
  • Elastyczne godziny wysyłek do 17.00.
  • Możliwość utworzenia „otwartej paczki” dla wielu zamówień dziennie.
  • Kurier miejski na terenie Warszawy – ekspresowa dostawa dla zamówień do 11.00 i do 14.00.

 

Jakie korzyści oferuje program lojalnościowy?

  • Za każde 10 zł wydane w naszym sklepie otrzymujesz 1 pkt.
  • Punkty z programu są ważne w ciągu roku kalendarzowego. Od nowego roku punktacja naliczana jest od 0 pkt.
  • Zebrane punkty możesz wymieniać na dowolny towar z naszej oferty lub darmową wysyłkę, szczegóły programu możesz sprawdzić na stronie: https://www.inncomm.pl/punktomania-plus.html

 

 

 

 

 

ZAMÓWIENIA

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

  • Status zamówienia sprawdzisz po zalogowaniu się do Panelu Klienta. Należy kolejno wejść w Twoje konto à Zamówienia à Zamówienia.
  • Status przesyłki sprawdzisz po zalogowaniu się do Panelu Klienta. Należy kolejno wejść w Twoje konto à Zamówienia à
  • Po przekazaniu paczki firmie kurierskiej na podany przy zamówieniu adres e-mail zostanie również wysłana wiadomość z numerem przesyłki, który umożliwia jej śledzenie.

W każdej chwili możesz także skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą czatu dostępnego na inncomm.pl.

 

Czy mogę dołożyć części do zamówienia, które już dziś złożyłem?

  • Zamówienia łączymy do godziny 14.00.
  • Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Jeśli kurier nie zabrał jeszcze paczki z poprzednim zamówieniem - możemy dołożyć nowe części tego samego dnia.
  • Przy składaniu kolejnego zamówienia w formie dostawy należy wybrać opcję „połącz z wcześniejszym zamówieniem”.
  • Jeżeli opcja “połącz z wcześniejszym zamówieniem” została wybrana w zamówieniu z częścią z terminem realizacji a we wcześniejszym zamówieniu nie wybrano opcji podziału zamówienia, zamówienie jest realizowane zbiorczo w całości po otrzymaniu wszystkich części z terminem.

 

 

 

 

Czy w przypadku łączenia zamówień zmieni się czas wysyłki?

  • Podczas łączenia zamówień należy zwrócić uwagę, czy zamawiana część jest dostępna od ręki, czyli w statusie 24h, czy może pod zamówienie, które zostanie zrealizowane w przeciągu kilku dni roboczych.
  • Opcja „połącz z wcześniejszym zamówieniem” jest możliwa do godziny 14.00.

 

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?

  • W celu anulowania zamówienia należy skontaktować się z nami najszybciej jak to możliwe telefonicznie, mailowo lub poprzez czat.

Ile kosztuje przesyłka?

 

 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

  • Zazwyczaj przesyłka trafia do klienta już następnego dnia roboczego. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji może się jednak wydłużyć.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

  • Zamówienia należy składać przez naszą stronę, uprzednio logując się do swojego konta.

Do której godziny mogę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane tego samego dnia?

  • W serwisie InnComm oferujemy różne formy wysyłki. W karcie produktu oraz w koszyku znajduje się zegar, odliczający czas do odbioru przesyłek przez kuriera.
  • Szczegóły dotyczące dostępnych form wysyłki oraz czasu realizacji zawsze możesz sprawdzić na stronie: https://www.inncomm.pl/dostawa-i-platnosc-2.html
  • Pamiętaj, że tylko produkty z dostępnością 24h mogą zostać wysłane tego samego dnia.

 

Gdzie mogę znaleźć numer rachunku bankowego, aby wykonać przelew?

  • Numer naszego rachunku bankowego:

ING Bank Śląski: 89 1050 1025 1000 0090 8041 5061

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

  • Tak, realizujemy odbiory osobiste dla zamówień przedpłaconych. Należy wybrać w formie dostawy „odbiór osobisty” i opłacić zamówienie.

Czy oferowane przez Was produkty są oryginalne?

  • Wszystkie części są nowe i oryginalne. Wyjątek stanowią części dla urządzeń marki Apple – w opisie danego produktu są zawarte wszystkie niezbędne informacji.

 

FAKTURY

Gdzie znajdę fakturę za moje zakupy?

  • Fakturę elektroniczną wysyłamy na adres e-mail podany przy zamówieniu w dniu, w którym została nadana przesyłka.
  • Fakturę można również pobrać z Panelu Klienta, należy kolejno wejść w Twoje konto à Zamówienia à
  • Zwrot środków w przypadku faktury korygującej jest zlecany do działu księgowości po mailowym potwierdzeniu odbioru takiej faktury.

 

Czy mogę zmienić dane do faktury?

  • Wszystko zależy od etapu realizacji zamówienia, w tym celu należy niezwłocznie skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub poprzez czat.

 

Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

  • Prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem następującego adresu email: b2b@inncomm.pl

 

DOSTĘPNOŚĆ / WARIANTOWOŚĆ

Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

  • Dostępność towaru można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja jest widoczna w karcie wybranego produktu.
  • Jeżeli nie mogą Państwo znaleźć danego towaru na naszej stronie – proszę skontaktować się z nami na czacie, mailem lub telefonicznie – postaramy się pomóc.

Co oznacza dostępność „backorder”?

  • Jest to zamówienie bezpośrednio w magazynie producenta. Szacowany czas sprowadzenia części wynosi 2-3 dni robocze. Jeśli w ciągu tego terminu nie otrzymamy potwierdzenia zamówienia skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszych kroków.

Dlaczego na stronie widnieją różne ceny oraz dostępności?

  • Przy większości produktów podane są różne ceny oraz dostępności, ponieważ posiadamy w ofercie produkty z różnych magazynów: polskiego oraz europejskiego. Klient sam decyduje, z którego magazynu, w jakim czasie oraz w jakiej cenie chce zamówić daną część.

 

REKLAMACJE / ZWROTY

W jaki sposób mogę zgłosić wadliwy towar?

  • Na wadliwy towar należy złożyć reklamację w panelu klienta. Wszystkie niezbędne informację dotyczące tej procedury znajdują się w zakładce „Reklamacje i zwroty” https://www.inncomm.pl/reklamacje-i-zwroty

 

Ile mam czasu na złożenie reklamacji funkcjonalnej?

  • W zależności od długości okresu reklamacji oferowanej przez producenta: części Apple – bezterminowo, pozostałe części – 6 miesięcy.

Co jest niezbędne w przypadku dokonywania zwrotu?

  • Zwrot towaru należy zgłosić w Panelu Klienta w zakładce „Reklamacje”. Wszystkie niezbędne informację dotyczące tej procedury znajdują się w zakładce „Reklamacje i zwroty” https://www.inncomm.pl/reklamacje-i-zwroty

 

  • Zwracany towar powinien być w oryginalnym opakowaniu oraz nie może nosić śladów użytkowania oraz zawierać plombę gwarancyjną.

 

Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji/zwrotów?

  • Reklamacje/zwroty rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego/zwracanego produktu.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas na czacie lub zadzwoń.

 

 

Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

+48 533 731 977
b2b@inncomm.pl