FAQ - często zadawane pytania
INFORMACJE OGÓLNE
Kto może dokonać rejestracji w serwisie InnComm?
- Założenie konta w naszym serwisie jest możliwe tylko dla osób prowadzących działalność gospodarczą, posiadającą aktywny numer NIP.
- Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji podmiotów pod kątem działalności serwisowej, handlowej.
- Po dokonaniu rejestracji w witrynie należy poczekać na weryfikację przez naszego pracownika. Po aktywacji konta dostaniesz od nas maila z informacją, że możesz już korzystać z serwisu. Potwierdzenie rejestracji odbywa się w dni robocze w godzinach pracy BOK.
Czy konto w serwisie wiąże się z opłatami?
- Założenie i korzystanie z konta w naszym serwisie jest całkowicie bezpłatne.
Jakie korzyści daje współpraca z hurtownią części do urządzeń GSM w InnComm?
- Szeroka oferta produktów większości wiodących producentów obecnych na rynku.
- Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym PUNKTOMANIA+.
- Kupony rabatowe na części GSM dla wszystkich w zależności od wartości produktów dodanych do koszyka, szczegóły na stronie https://www.inncomm.pl/nielimitowane-kupony.html
- Profesjonalna obsługa Klienta.
- Atrakcyjne warunki współpracy.
- Darmowe dostawy dla wszystkich klientów na zamówienia o wartości powyżej 300 zł.
- Możliwość kredytu kupieckiego dla zweryfikowanych Klientów.
- Elastyczne godziny wysyłek do 17.00.
- Możliwość utworzenia „otwartej paczki” dla wielu zamówień dziennie.
- Kurier miejski na terenie Warszawy – ekspresowa dostawa dla zamówień do 11.00 i do 14.00.
Jakie korzyści oferuje program lojalnościowy?
- Za każde 10 zł wydane w naszym sklepie otrzymujesz 1 pkt.
- Punkty z programu są ważne w ciągu roku kalendarzowego. Od nowego roku punktacja naliczana jest od 0 pkt.
- Zebrane punkty możesz wymieniać na dowolny towar z naszej oferty lub darmową wysyłkę, szczegóły programu możesz sprawdzić na stronie: https://www.inncomm.pl/punktomania-plus.html
ZAMÓWIENIA
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Status zamówienia sprawdzisz po zalogowaniu się do Panelu Klienta. Należy kolejno wejść w Twoje konto à Zamówienia à Zamówienia.
- Status przesyłki sprawdzisz po zalogowaniu się do Panelu Klienta. Należy kolejno wejść w Twoje konto à Zamówienia à
- Po przekazaniu paczki firmie kurierskiej na podany przy zamówieniu adres e-mail zostanie również wysłana wiadomość z numerem przesyłki, który umożliwia jej śledzenie.
W każdej chwili możesz także skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą czatu dostępnego na inncomm.pl.
Czy mogę dołożyć części do zamówienia, które już dziś złożyłem?
- Zamówienia łączymy do godziny 14.00.
- Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Jeśli kurier nie zabrał jeszcze paczki z poprzednim zamówieniem - możemy dołożyć nowe części tego samego dnia.
- Przy składaniu kolejnego zamówienia w formie dostawy należy wybrać opcję „połącz z wcześniejszym zamówieniem”.
- Jeżeli opcja “połącz z wcześniejszym zamówieniem” została wybrana w zamówieniu z częścią z terminem realizacji a we wcześniejszym zamówieniu nie wybrano opcji podziału zamówienia, zamówienie jest realizowane zbiorczo w całości po otrzymaniu wszystkich części z terminem.
Czy w przypadku łączenia zamówień zmieni się czas wysyłki?
- Podczas łączenia zamówień należy zwrócić uwagę, czy zamawiana część jest dostępna od ręki, czyli w statusie 24h, czy może pod zamówienie, które zostanie zrealizowane w przeciągu kilku dni roboczych.
- Opcja „połącz z wcześniejszym zamówieniem” jest możliwa do godziny 14.00.
W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
- W celu anulowania zamówienia należy skontaktować się z nami najszybciej jak to możliwe telefonicznie, mailowo lub poprzez czat.
Ile kosztuje przesyłka?
- Aktualne ceny przesyłek możesz zawsze sprawdzić na stronie: https://www.inncomm.pl/dostawa-i-platnosc-2.html
- Darmowa dostawa obejmuje wszystkie zamówienia powyżej 300 zł brutto.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Zazwyczaj przesyłka trafia do klienta już następnego dnia roboczego. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji może się jednak wydłużyć.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
- Zamówienia należy składać przez naszą stronę, uprzednio logując się do swojego konta.
Do której godziny mogę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane tego samego dnia?
- W serwisie InnComm oferujemy różne formy wysyłki. W karcie produktu oraz w koszyku znajduje się zegar, odliczający czas do odbioru przesyłek przez kuriera.
- Szczegóły dotyczące dostępnych form wysyłki oraz czasu realizacji zawsze możesz sprawdzić na stronie: https://www.inncomm.pl/dostawa-i-platnosc-2.html
- Pamiętaj, że tylko produkty z dostępnością 24h mogą zostać wysłane tego samego dnia.
Gdzie mogę znaleźć numer rachunku bankowego, aby wykonać przelew?
- Numer naszego rachunku bankowego:
ING Bank Śląski: 89 1050 1025 1000 0090 8041 5061
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
- Tak, realizujemy odbiory osobiste dla zamówień przedpłaconych. Należy wybrać w formie dostawy „odbiór osobisty” i opłacić zamówienie.
Czy oferowane przez Was produkty są oryginalne?
- Wszystkie części są nowe i oryginalne. Wyjątek stanowią części dla urządzeń marki Apple – w opisie danego produktu są zawarte wszystkie niezbędne informacji.
FAKTURY
Gdzie znajdę fakturę za moje zakupy?
- Fakturę elektroniczną wysyłamy na adres e-mail podany przy zamówieniu w dniu, w którym została nadana przesyłka.
- Fakturę można również pobrać z Panelu Klienta, należy kolejno wejść w Twoje konto à Zamówienia à
- Zwrot środków w przypadku faktury korygującej jest zlecany do działu księgowości po mailowym potwierdzeniu odbioru takiej faktury.
Czy mogę zmienić dane do faktury?
- Wszystko zależy od etapu realizacji zamówienia, w tym celu należy niezwłocznie skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub poprzez czat.
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
- Prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem następującego adresu email: b2b@inncomm.pl
DOSTĘPNOŚĆ / WARIANTOWOŚĆ
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?
- Dostępność towaru można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja jest widoczna w karcie wybranego produktu.
- Jeżeli nie mogą Państwo znaleźć danego towaru na naszej stronie – proszę skontaktować się z nami na czacie, mailem lub telefonicznie – postaramy się pomóc.
Co oznacza dostępność „backorder”?
- Jest to zamówienie bezpośrednio w magazynie producenta. Szacowany czas sprowadzenia części wynosi 2-3 dni robocze. Jeśli w ciągu tego terminu nie otrzymamy potwierdzenia zamówienia skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszych kroków.
Dlaczego na stronie widnieją różne ceny oraz dostępności?
- Przy większości produktów podane są różne ceny oraz dostępności, ponieważ posiadamy w ofercie produkty z różnych magazynów: polskiego oraz europejskiego. Klient sam decyduje, z którego magazynu, w jakim czasie oraz w jakiej cenie chce zamówić daną część.
REKLAMACJE / ZWROTY
W jaki sposób mogę zgłosić wadliwy towar?
- Na wadliwy towar należy złożyć reklamację w panelu klienta. Wszystkie niezbędne informację dotyczące tej procedury znajdują się w zakładce „Reklamacje i zwroty” https://www.inncomm.pl/reklamacje-i-zwroty
Ile mam czasu na złożenie reklamacji funkcjonalnej?
- W zależności od długości okresu reklamacji oferowanej przez producenta: części Apple – bezterminowo, pozostałe części – 6 miesięcy.
Co jest niezbędne w przypadku dokonywania zwrotu?
- Zwrot towaru należy zgłosić w Panelu Klienta w zakładce „Reklamacje”. Wszystkie niezbędne informację dotyczące tej procedury znajdują się w zakładce „Reklamacje i zwroty” https://www.inncomm.pl/reklamacje-i-zwroty
- Zwracany towar powinien być w oryginalnym opakowaniu oraz nie może nosić śladów użytkowania oraz zawierać plombę gwarancyjną.
Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji/zwrotów?
- Reklamacje/zwroty rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego/zwracanego produktu.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas na czacie lub zadzwoń.
Kontakt
Potrzebujesz pomocy?
|
+48 533 731 977 |
|
b2b@inncomm.pl |