- Zwroty
- Jak dokonać zwrotu?
- Reklamacje
- Jak złożyć reklamację?
Jedną z naszych firmowych wartości jest świadczenie najwyższego poziomu usług oraz obsługi klienta. Dokładamy wszelkich starań, żeby sprzedawane przez nas produkty były sprawne oraz żeby nie uszkodziły się w transporcie.
Czasami jednak zdarzają się problemy, dlatego poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw informacji jak postępować w takich sytuacjach.
Zwroty
Zgodnie z REGULAMINEM każdy nasz klient ma prawo do zwrotu zamówionych produktów w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Możliwość zwrotu dotyczy wyłącznie produktów zakupionych z dostępnością 24h oraz całego asortymentu części przeznaczonych dla urządzeń marki Apple. Części sprowadzane na specjalne życzenie Klienta, oznaczone jako dostępne w ciągu 2-3 dni roboczych lub 4-5 dni roboczych, nie podlegają zwrotowi.
Jak dokonać zwrotu?
- 1. Po pierwsze pamiętaj proszę, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu oraz musi posiadać nienaruszone plomby gwarancyjne.
- 2. Zgłoś fakt dokonania zwrotu w Panelu Klienta
- 2.1 Będąc zalogowanym na swoje konto, najedź na ikonę użytkownika i wybierz Zwroty i reklamacje
- 2.2 Kliknij Zgłoś reklamację i wypełnij formularz. Po wpisaniu numeru zamówienia, pokażą się produkty, które możesz zareklamować.
- 2.3 Odeślij do nas zwracany towar w dowolny sposób, na koszt własny (nie później niż 14 dni od zgłoszenia zwrotu)
- Adres: InnComm Sp. z o.o. ul. Staniewicka 12, 03-310 Warszawa
Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć produkt przed uszkodzeniem.- 2.4 Dla naszego i Twojego bezpieczeństwa wszystkie zwroty otwierane są pod nadzorem kamer. W razie niejasności zawsze chętnie udostępnimy Ci wideo z całego procesu.
- 2.5 Zwroty rozpatrywane są najszybciej jak to możliwe (staramy się, żeby i dla nas i dla Ciebie cały proces był szybki, bezproblemowy i jasny), ale w terminie nie późniejszym niż 14 dni od otrzymania zwracanego produktu.
Reklamacje
- 1. Gwarancja funkcjonalna na części do urządzeń Apple jest dożywotnia. Warunkiem jest oczywiście plomba gwarancyjna.
- 2. Gwarancja funkcjonalna na pozostałe marki wynosi 6 miesięcy od daty dokonania zakupu.
W jakim przypadku i terminie możesz dokonać reklamacji?
- 1. Gdy wystąpi uszkodzenie funkcjonalne zamawianego produktu (gwarancja dożywotnia dla urządzeń Apple lub 6 miesięcy dla pozostałych części)
- 2. Gdy zlokalizowałeś drobne uszkodzenie mechaniczne zamawianego produktu (24h od odebrania przesyłki)
- 3. Gdy przesyłka dotarła do Ciebie niekompletna (24h od odebrania przesyłki)
- 4. Gdy wysłaliśmy niewłaściwy towar (24h od odebrania przesyłki)
Jak złożyć reklamację?
- 1. Po pierwsze pamiętaj proszę, że reklamowany towar musi posiadać nienaruszone plomby gwarancyjne.
- 2. Zgłoś reklamację w Panelu Klienta
- 2.1 Będąc zalogowanym na swoje konto, najedź na ikonę użytkownika i wybierz Zwroty i reklamacje
- 2.2 Kliknij Zgłoś reklamację i wypełnij formularz. Po wpisaniu numeru zamówienia, pokażą się produkty, które możesz zareklamować.
- 2.3 Odeślij do nas reklamowany towar na jeden z dwóch sposobów (nie później niż 14 dni od zgłoszenia zwrotu):
- Sposób 1: Paczkomatem, na koszt InnComm -> zgłoś zwrot na szybkiezwroty.pl
- Sposób 2: W dowolny sposób, na koszt własny. Adres: InnComm Sp. z o.o. ul. Staniewicka 12, 03-310 Warszawa
Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć produkt przed uszkodzeniem.- 2.4 Dla naszego i Twojego bezpieczeństwa wszystkie reklamacje otwierane są pod nadzorem kamer. W razie niejasności zawsze chętnie udostępnimy Ci wideo z całego procesu.
- 2.5 Reklamacje rozpatrywane są najszybciej jak to możliwe, ale w terminie nie późniejszym niż 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.
- 2.5 W ramach reklamacji wymieniamy produkt na nowy, wolny od wad lub zwracamy środki na wskazany rachunek.