1. Zwroty
  2. Jak dokonać zwrotu?
  3. Reklamacje
  4. Jak złożyć reklamację?

Jedną z naszych firmowych wartości jest świadczenie najwyższego poziomu usług oraz obsługi klienta. Dokładamy wszelkich starań, żeby sprzedawane przez nas produkty były sprawne oraz żeby nie uszkodziły się w transporcie.

Czasami jednak zdarzają się problemy, dlatego poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw informacji jak postępować w takich sytuacjach.

Zwroty

Zgodnie z REGULAMINEM każdy nasz klient ma prawo do zwrotu zamówionych produktów w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Możliwość zwrotu dotyczy wyłącznie produktów zakupionych z dostępnością 24h oraz całego asortymentu części przeznaczonych dla urządzeń marki Apple. Części sprowadzane na specjalne życzenie Klienta, oznaczone jako dostępne w ciągu 2-3 dni roboczych lub 4-5 dni roboczych, nie podlegają zwrotowi.

Jak dokonać zwrotu?

  1. 1. Po pierwsze pamiętaj proszę, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu oraz musi posiadać nienaruszone plomby gwarancyjne.
  2. 2. Zgłoś fakt dokonania zwrotu w Panelu Klienta
    1. 2.1 Będąc zalogowanym na swoje konto, najedź na ikonę użytkownika i wybierz Zwroty i reklamacje
    1. 2.2 Kliknij Zgłoś reklamację i wypełnij formularz. Po wpisaniu numeru zamówienia, pokażą się produkty, które możesz zareklamować.
    1. 2.3 Odeślij do nas zwracany towar w dowolny sposób, na koszt własny (nie później niż 14 dni od zgłoszenia zwrotu)
    2. Adres: InnComm Sp. z o.o. ul. Staniewicka 12, 03-310 Warszawa 
    Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć produkt przed uszkodzeniem.
    1. 2.4 Dla naszego i Twojego bezpieczeństwa wszystkie zwroty otwierane są pod nadzorem kamer. W razie niejasności zawsze chętnie udostępnimy Ci wideo z całego procesu.
    2. 2.5 Zwroty rozpatrywane są najszybciej jak to możliwe (staramy się, żeby i dla nas i dla Ciebie cały proces był szybki, bezproblemowy i jasny), ale w terminie nie późniejszym niż 14 dni od otrzymania zwracanego produktu.

Reklamacje

Pamiętaj proszę, że odbierając przesyłkę należy ją sprawdzić w obecności kuriera zarówno pod kątem ewentualnych uszkodzeń opakowania zewnętrznego (kartonu), jak i samego towary. W przypadku stwierdzenia takich uszkodzeń należy, w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Tylko w ten sposób można skutecznie dochodzić od przewoźnika zwrotu kosztów za poniesioną stratę. Jeśli zamawiasz przesyłkę do paczkomatu i stwierdzisz jej uszkodzenie, ponownie umieść ją w skrytce i złóż reklamację korzystając z odpowiednich funkcji dostępnych w paczkomacie i panelu klienta. Postępowanie zgodne z powyższymi wytycznymi pozwoli Ci złożyć skuteczną reklamację i otrzymać zwrot kosztów.
Ważne kwestie w przypadku reklamacji
  1. 1. Gwarancja funkcjonalna na części do urządzeń Apple jest dożywotnia. Warunkiem jest oczywiście plomba gwarancyjna.
  2. 2. Gwarancja funkcjonalna na pozostałe marki wynosi 6 miesięcy od daty dokonania zakupu.

W jakim przypadku i terminie możesz dokonać reklamacji?

  1. 1. Gdy wystąpi uszkodzenie funkcjonalne zamawianego produktu (gwarancja dożywotnia dla urządzeń Apple lub 6 miesięcy dla pozostałych części)
  2. 2. Gdy zlokalizowałeś drobne uszkodzenie mechaniczne zamawianego produktu (24h od odebrania przesyłki)
  3. 3. Gdy przesyłka dotarła do Ciebie niekompletna (24h od odebrania przesyłki)
  4. 4. Gdy wysłaliśmy niewłaściwy towar (24h od odebrania przesyłki)

Jak złożyć reklamację?

  1. 1. Po pierwsze pamiętaj proszę, że reklamowany towar musi posiadać nienaruszone plomby gwarancyjne.
  2. 2. Zgłoś reklamację w Panelu Klienta
    1. 2.1 Będąc zalogowanym na swoje konto, najedź na ikonę użytkownika i wybierz Zwroty i reklamacje
    1. 2.2 Kliknij Zgłoś reklamację i wypełnij formularz. Po wpisaniu numeru zamówienia, pokażą się produkty, które możesz zareklamować.
    1. 2.3 Odeślij do nas reklamowany towar na jeden z dwóch sposobów (nie później niż 14 dni od zgłoszenia zwrotu):
      • Sposób 1: Paczkomatem, na koszt InnComm -> zgłoś zwrot na szybkiezwroty.pl
      • Sposób 2: W dowolny sposób, na koszt własny. Adres: InnComm Sp. z o.o. ul. Staniewicka 12, 03-310 Warszawa
    Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć produkt przed uszkodzeniem.
    1. 2.4 Dla naszego i Twojego bezpieczeństwa wszystkie reklamacje otwierane są pod nadzorem kamer. W razie niejasności zawsze chętnie udostępnimy Ci wideo z całego procesu.
    2. 2.5 Reklamacje rozpatrywane są najszybciej jak to możliwe, ale w terminie nie późniejszym niż 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.
    3. 2.5 W ramach reklamacji wymieniamy produkt na nowy, wolny od wad lub zwracamy środki na wskazany rachunek.
Gdybyś miał jakiekolwiek pytania, czy wątpliwości w kwestii zwrotów i reklamacji, to pisz do nas śmiało na adres: reklamacje@inncomm.plOdpowiadamy błyskawicznie i zawsze staramy się pomóc.